11 Aralık 2008 Perşembe

Unutmak Ne Kadar Aci Bir KeLime (BeKLiyorumSeni.Net ÜyeLerine ÖzeL)

Unutmak Ne Kadar Aci Bir KeLime (BeKLiyorumSeni.Net ÜyeLerine ÖzeL)

Unutmak ne aci bi keLimedir.Unutulan ne peki. Okadar sene yasadiklarinmi heryerde karsina cikacak olan aniLarmi
NeseyLe sevincLe aLdigin nefesLerin su anda bogazina dügümLenmesimi yoksa aci oLanimi.
Neyse iste unutmanin katilleri bunlar varken hayatimizda unutmak cok zor oLsa gerek...


Iste SizLere ÖzenLe HazirLadigim
93 Parca ArkadasLar


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x400.


Basliyoruz...


Zeynep Dizdar - Unutma Beni (Ilk albümünden müthis bi slow)

Fikret Kizilok - Bu Kalp Seni Unutur Mu?

Banu Kirbag - Unutulur (Tavsiye Ederim)

Hakan Peker - Unutmadim

Deniz Seki - Unutursun

Zara - Unutamadim Seni Ben

Gece Yolculari - Unut Beni Sevgilim Ben Unutmuyorum

Gökhan Tepe - Unutamadim Seni

Muazzez Ersoy - Unutma Beni

Mirkelam - Unutulmaz

Click this bar to view the full image.



Rafet El Roman - Unut Onu

Emrah - Unutamadim

Cankan - Unutuldun

Asya - Beni Unutma

Esmeray - Unutma Beni (Kaan diye bi elemanin siiri var süper)

Sükriye Tutkun - Unutamadigim

Zara Unutturamaz Seni Hiç Bir SEY

Baris Manço - Unutamadim

Kayahan - Unutma

Kiraç & Funda Arar - Beni Unutma

Candan Erçetin - Unut Sevme

Metin Özülkü - Unutulmusmuydun

Ibrahim Sadri - Unut

Hakan Peker - Kolay Mi Unutmak (Kolaymi Arkadaslar...Hayir Tabikii)

Güllü - Unuttum Iste






Manga - Iz Birakanlar Unutulmaz

Safiye Soyman - Unutamam Seni

Nuray Hafiftas - Men Unutabilmirem

Coskun Sabah - Beni Unutma

Tarkan - Unutmamali

Sezen Aksu - Kalp Unutmaz

Nilüfer - Unut Gitsin

Ali Güven - Bunu Unutma

Çelik - Bu Kalp Seni Unuturmu ?

Emrah - Unutabilsem

Arap Sükrü - Unut Onu Gönlüm Hiç Sevmedin Farzet

Sezen Aksu - Beni Unutma

Sezen Aksu - Unutt (Böyle bi sarki bidaha yazilma asamasina bile gelmez...)





Müslüm Gürses - Unutamadim

Bülent Ersoy - Unutamazsin

Kenan Dogulu - Unutarak Kurtuluyorum

Serdar Ortaç - Beni Unut

Cem Karaca - Unut Beni

Tarkan - Unut Beni

Meyhane Sarkilari - Kader Unuttu Beni

Cengiz Kurtoglu - Unutulan (Eski Sarkisi Mutlaka Dinleyin)

Cihan Altinöz Neyle Çaliyor - Unutamadim

Ayna - Bari Sen Unutma Beni

Berksan Unutamam

Bengü - Unut Beni


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 499x433.



Mustafa Ceceli - Unutamam

Sibel Can - Unuttu Seni (Mutlaka Dinleyin Pisman Olmazsiniz)

Sinan Özen - Seni Unutamadim

Seda Sayan - Unutma

Fatih Erkoç - Unutma Sakin (Zeynep Dizdar'dan Sonraki Favorim)

Suavi - Unutamadigimsin

Berksan - Unuttun Beni

Cengiz Kurtoglu - Nasil Unutacagim

Cankan - Unutamam

Arif Susam - Beni Unutma

Emel Müftüoglu - Tam Unutmusken

Sükriye Tutkun - Unutamadigim

Asli - Sende Unut

Gökhan Tepe - Unut Kalbim

Cengiz Kurtoglu - Unutamam Ki

Hakan Altun - Unuttum Seni Ben (Siddetle Tavsiye)

Ferda Anil Yarkin - Unuttum Sanma

Ibrahim Erkal - Unutulurmus

Ibrahim Erkal - Unutmayacagim

Lara - Unut (Sezen Aksu Sarkisi)






Feridun Düzagaç - Unut Beni

Göknur Onur - Unuttun Mu?

Ferdi Tayfur - Bende Unuturum

Ferdi Tayfur - Unutmak Istiyorum

Kiraç & Funda Arar - Sen Beni Unutmus Gibisin

Muazzez Ersoy - Unutamam Seni

Levent Azer - Unutmaz Unutamaz

Muazzez Ersoy - Unutursun Diye

Muazzez Ersoy - Unuttun Beni Zalim

Nilüfer - Unutmuyor Sevdan

Muazzez Ersoy - Duydumki Unutmussun

Metin Sentürk - Unutma Beni

Muazzez Ersoy - Unut Beni

Metin Sentürk - Unutulurmu

Murat Gögebakan - Unuturmuyum Seni

Orhan Gencebay - Unutulmaz

Ümit Sayin - Ben Seni Unutamam

Zerrin Özer - Unutamadim

Soner Arica - Beni Unutma

Tarik Tüfekçi - Unutamadim

Özge Fiskin & Levent Yüksel - Unutulurmus

Selda Bagcan - Beni Unutma

Click this bar to view the full image.

0 yorum:

Template by - meKanSizKraL - 2009